Oma Lääkärisi -terveysasemien asiakastyytyväisyys ja hoidon saatavuus erinomaisella tasolla

Oma Lääkärisi -terveysasemien asiakastyytyväisyys ja hoidon saatavuus ovat olleet erittäin hyviä vuonna 2016.

Oma Lääkärisi -asemien asiakkaista keskimäärin 87 % on ollut tyytyväisiä. Asiakastyytyväisyyttä mittaamme pääasiassa Happy Or Not -mittauksella.

asiakastyytyväisyys 2016

Myös hoidon saatavuus Oma Lääkärisi -terveysasemilla on ollut erittäin hyvä: lääkärin kiireettömän vastaanoton saatavuutta kuvaava T3-aikojen keskiarvo on ollut keskimäärin 10 päivää, hoitajan puolestaan 6 päivää. Lääkärin T3 on vaihdellut asemittain välillä 6-12, hoitajan välillä 3-11.
Kyseessä on vastaanottajakohtaisen T3-arvon keskiarvo. Mitä pienempi arvo, sen nopeammin ajan kiireettömälle vastaanotolle keskimäärin saa. Valtakunnallisesti katsoen alle 14 on jo erittäin hyvä tilanne, ja kaikki Oma Lääkärisi -asemat ovat selvästi sen paremmalla puolella.

hoidon saatavuus 2016